søndag 18. mars 2012

پوزش نیک‌آهنگ کوثر از طرفداران شاهزاده رضا پهلوی



پس از انتشار یکی‌ از یادداشت‌های چند سال پیش نیک‌آهنگ کوثر،  روزنامه‌نگار و کارتونیست ایرانی‌،  که وی در آن گفته بود "آنچه در برخورد با شاه​پرستان و رضاپرستان یافته​ام این است که هیچ تفاوتی به لحاظ منطق با انصار حزب​الله ندارند" [۱]، وی طی‌ یادداشت دیگری اعلام کرد: " همین الان با رضا پهلوی تمام گرفتم، و ایشان گفتند نخیر، طرفداران من به هیچ وجه مثل انصار حزب‌الله نیستند، بلکه خیلی‌ هم دمکرات و گول و ناز هستند. با این توضیح  شاهزاده رضا پهلوی من به اشتباه خودم پی‌ بردم و بلافاصله طی‌ تماس دیگری با دوستم که این اطلاعات غلط را در مورد طرفداران شاهزاده به من داده بود، او را شدیدا سرزنش کردم. این همان دوستی‌ بود که یک بار دیگر هم در مورد رابطه رضا پهلوی و پرویز ثابتی به من اطلاعات غلط داده بود [۲].  درود بر شاهزاده. جاوید شاه. خدا شاه میهن

۱
 http://nikahang.blogspot.de/2006/03/blog-post_114232326061655281.html 

۲
http://nikahang.blogspot.com/2006/03/blog-post_114379928600969721.html 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.